Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 13:55 - Импресия
Автор: adakadasa Категория: Други   
Прочетен: 1637 Коментари: 0 Гласове:
0



  Мое юлско ненагледно поле...

  Мое юлско поле,потънало в сини цветя и алени макове с бял равнец и жълти жълтурчета.

  Мое юлско поле,с узрели жита с натежали класове и слънчогледи с пълни пити,не мога да ти се наситя.

Вдишвам въздуха ти,прегръщам цветята ти.Ти си нежна ласка за очите ми и  люлка  за душата ми.

Мое юлско поле,с омайните нощи и песен на щурчетата.Потъвам в съня си и на криле те нося.

Види ли веднъж човек простора ти,вдъхне ли мириса на узряло жито не може да се затвори между скалите на планините.Там той вечно ще жадува за голямото небе,за простора за ширналото се поле.Там ще се чувства в затвор,защото няма да вижда големия път на слънцето с величествения розов изгрев и нежния пурпурен залез.

Мое юлско свидно поле потънало в узрели жита и алени макове.

  И на брега на морето пак ще жадува за теб,поле,защото в огромната бушуваща вода няма сини метличини,няма мирис на отрязани класове,няма светулки в топлите нощи,няма я приспивната песен на щурчетата.

Където и да отида ти винаги ще бъдеш в мен с разцъфналите слънчогледи ненагледали се на слънцето,с узрелите жита, с въздуха натежал от плодородие.

   Ще те нося в душата си,ще те нося в сърцето си, ще се отразяваш в очите ми до последния ми дъх.

         Снежа Милева

 


Тагове:   поле,   дъх,   мак,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adakadasa
Категория: Други
Прочетен: 13521
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930